maandag 25 oktober 2010

De Studentenlening

Studentenlening

Een studentenlening is een speciale lening voor studenten. Deze lening kan de studenten helpen met wat meer financiële ruimte. Een studentenlening hoef je doorgaans pas te betalen als je klaar bent met je studie.

Hoe krijg je een studentenlening?

Een studentenlening krijgen is niet zo moeilijk. Zo zijn er verschillende banken waar je een studentenlening kunt krijgen. Wel moet je in Nederland wonen en een Nederlands paspoort hebben.

Verder moet je minimaal 18 jaar zijn en een basisbeurs van de DUO krijgen.

Banken zullen controleren of je geen andere schulden hebt. Aangezien de meeste studenten aan deze eisen voldoen is kunnen de meesten een studentenlening krijgen. Soms wil een bank extra zekerheid. In dat geval zullen ook de ouders moeten tekenen voor de studentenlening.

Studentenlening heeft lagere rente

Vaak is de rente bij een studentenlening laag. Meestal lager dan 3%. Zo blijft het aflossen na de studententijd goed haalbaar. De lening hoeft namelijk (vaak) niet tijdens de studententijd te worden afgelost.

Maximaal kan er €6.000 geleend worden.

Aflossen voor studenten

Een studentenlening aflossen is meestal geen probleem. Na de studie heeft de student namelijk de mogelijkheid om goed geld te verdienen (afhankelijk van de studie). Op dat moment is het aflossen van de studentenlening een stuk eenvoudiger dan tijdens de studententijd.

De bank hoopt uiteraard dat de student vaker bij de bank zal komen lenen en zo meer winst zal maken op dezelfde klant.

Voordelen voor een studentenlening

De studentenlening heeft meerdere voordelen. Deze zijn:

  • - Lage rente van rond de 3%.
  • - Een extra bedrag tot ongeveer 6000 euro ter beschikking
  • - Tijdens de studie hoeft niet afgelost te worden

Nadelen studentenlening

Zoals iedere lening heeft een studentenlening ook nadelen. De nadelen zijn:

- Na je studie heb je zowel een studieschuld als de schuld van de studentenlening

- Je moet aflossen, ook al heb je geen baan

- De aflossingsperiode kan streng zijn

Studentenlening en studiefinanciering

Let goed op het feit dat als je binnen 10 jaar geen studie hebt afgerond je met 2 leningen zit: de studentenlening en de basisbeurs. Je zult ze beide moeten aflossen. Houd dat in gedachte op het moment dat je een studentenlening afsluit.

12 opmerkingen:

  1. Wij bieden leningen aan tussen particulieren.
    Ontvang uw krediet zonder stress
    Neem contact op:
    WhatsApp-nummer: +34 602 46 39 89
    WhatsApp-nummer: +33 7 56 82 38 52
    E-mail: contact@creditfinancesinstitut.com
    Website: https://www.creditfinance-bank.com
    Webste: https://www.creditfinancesinstitut.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
    2. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, solliciteer dan vandaag via e-mail: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil de heer Dalton bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 43000. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningbedrijven totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan oplichting, neem dan contact op met Diamond Loans via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  3. ik ben zo opgewonden vandaag. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening van jude_benson finance hadden gekregen, dus besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 10.500 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail:judebensonfinanace@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, vraag dan vandaag nog een e-mail aan: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  5. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil de heer Dalton van diamantleningen bedanken voor het geven van een lening ter waarde van 43000 euro Ik ben opgelicht verschillende pogingen om een lening veilig te stellen. totdat ik Dalton bedoelde die me een lening gaf. als u vandaag een legitieme lening nodig hebt, vermijd dan dat u wordt opgelicht en neem contact op met diamantleningen via e-mail: diamondloans24@yahoo.com WhatsApp: + 16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, vraag dan vandaag nog een e-mail aan: apexloans247@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen